niedziela, 9 września 2012

Nowości na jesień

Chłodniejsze dni zbliżają się wielkimi krokami, czy tego chcemy czy nie. Osobiście uwielbiam letnią porę i zdecydowanie jest ona moją ulubioną, jednak nie postrzegam nadchodzącej jesieni jakoś szczególnie depresyjnie. Dla mnie najbardziej ponurą porą jest okres między styczniem a marcem, kiedy z utęsknieniem wyczekujemy pierwszych ciepłych dni. Póki co nie ma co się załamywać ;-) 

Jesień nadchodzi nieubłagalnie, wobec tego należałoby uzupełnić swoją garderobę :-) Zrobiłam w tym celu mały rekonesans mojej szafy i z zadowoleniem stwierdziłam, że nie jest źle ;-) Wiele z rzeczy, które posiadam idealnie sprawdzą się w nadchodzącym sezonie. Wiadomo jednak, że kobieta nigdy nie ma dosyć ubrań więc nie obyło się bez małych zakupów :D Na oku mam jeszcze kilka pozycji, których będę wytrwale poszukiwać :-)

 Sweter - lumpeks
Kozaki - lumpeks
Botki - lumpeks
Czółenka - Stradivarius
 Bransoletki - H&M
Szary t-shirt - Takko
Koronkowe body - Pepco
Transparentna czarna koszula - Sisters Point
Czarne rurki - Stradivarius
Bordowe rurki - Miss Trendy

Na jutro przygotowałam nareszcie post ze stylizacją z wykorzystaniem niektórych najnowszych nabytków. :-)


13 komentarzy:

  1. Świetne nowości :) Szczególnie sweter z lumpeksu i botki. Sama trochę się obawiam kupowania butów w ciucholandach, może kiedyś się przełamię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek cudny, już Cię w nim widzę ♥, a kozaków i botków zazdroszczę, bo u mnie w SH ostatnio jakiś zastój ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy z lumpka świetne-niezłe polowanie :) Reszta też baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz farta z tym szukaniem ciuszków ;)**

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie mam zamiar napaść na lumpeksy w moim mieście w poszukiwaniu sweterków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że tyyyle u Ciebie notek Karolinko:) Byłam kiedyś (daaawno), ale jakoś pusto było a teraz blog pełną parą... :) Będzie co czytać do kawki! Ja też zaczęłam przygodę z blogiem, ciekawe czy zapału starczy ;)))
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz gratuluję zaręczyn :)
    Kasia D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest mega!
    Obserwuję i liczę na rewanż :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest super :) w sam raz na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń