poniedziałek, 10 września 2012

She ran away in her sleep and dreamed of paradise, every time she closed her eyes

Jak zapowiadałam, dzisiaj stylizacja z wykorzystaniem nowych nabytków :-) 
Bordowe (o przepraszam, powinnam chyba napisać burgundowe :D) spodnie kupiłam w lipcu z myślą o jesieni i niespodziewanie okazało się, że idealnie wstrzeliłam się w sezonowe trendy ;-)
Zestaw prosty i dość klasyczny, ale moim zdaniem dzięki kolorze spodni i dodatkom uzyskałam lekko rockowy efekt :-) 









T-shirt - Takko
Marynarka - Reserved
Spodnie - Miss Trendy
Buty - Stradivarius
Torebka - no name
Bransoletki, okulary - H&M


7 komentarzy:

  1. Spodenki świetnie leżą, mniam ;))).

    OdpowiedzUsuń
  2. http://nicmadrego.blog.pl/2012/09/06/z-cyklu-internet-zniesie-wszystko-szafiarki/

    Polecam przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw! Dokładnie w moim stylu (w ostatnim poscie mam ten sam kolor spodni :))
    z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać :)
    a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    cleartaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń