piątek, 12 października 2012

Moro w wersji light

Wzór moro oraz styl militarny jest jednym z silniejszych trendów tej jesieni. Czy jakoś szczególnie do mnie przemawia? Sama nie wiem.
Spróbowałam oswoić ten styl, po swojemu. Nie lubię inwestować w ubrania "sezonowe", wolę kupować rzeczy, co do których jestem pewna, że za chwilę mi się nie znudzą.
Marynarkę, którą mam na sobie, wygrzebałam z dalekich zakamarków szafy (czasami mam wrażenie, że ona jest bez dna - co sezon znajduję w niej coś ciekawego, o czym dawno zapomniałam :D). 
Moro w wersji light, zestawiłam z ażurowym białym swetrem, bikerami i rurkami w kolorze khaki. Efekt dosyć mi się spodobał :-)








Marynarka - no name
Sweter - Cubus
Spodnie - H&M
Buty - no name
Torebka - Reserved
Bransoletki - H&M, no name

10 komentarzy:

  1. wersja light w moro zdecydowanie mi się podoba. Pozdrawiam! http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. po przeczytaniu tytułu posta się zastanawiałam co zaprezentujesz:) super to wygląda i tytuł dobrałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobasz w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tu zaglądać! Proszę o więcej wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buty, właśnie takich mi potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń