wtorek, 25 grudnia 2012

Marry Christmas Everyone!




Witam wszystkich w ten świąteczny poranek!
Na wstępie chciałam zaznaczyć, że nie zrezygnowałam z prowadzenia bloga, posty nie pojawiały się ostatnio ze względu na chroniczny brak czasu:)
Od nowego roku postaram się to zmienić (można to wziąć za postanowienie noworoczne;)), a dziś chciałam jedynie złożyć życzenia wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga oraz dać znać, że żyję i mam się dobrze :)

Życzę wszystkim pięknych, spokojnych i wesołych świat spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze. Życzę Wam morza miłości oraz odpoczynku od codziennej, nerwowej bieganiny.
Wszystkiego dobrego!
:-)

Na koniec mam dla Was zdjęcie stroju, który wybrałam na wczorajszy, wyjątkowy wieczór.


Bluzka z baskinką, naszyjnik, spódniczka - H&M
Buty - Stradivarius




8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci twojego naszyjnika. Prezentuje się świetnie na tle koloru tej bluzki :) Dobry zakup! :)

    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka. Bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatnie, dziewczęco i świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w domu do wigilii zasiadać można równie dobrze w jeansach ^^"... Tak już się u mnie przyjeło xD Chociaż osobiście zdecydowałam się w tym roku na niebieską spodnice i czrwoną bluzke :P
    A twój strój mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chyba jedno z postanowień noworocznych poszło w kąt ! A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile prezentów :)




    obserwujemy ?

    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń