niedziela, 27 stycznia 2013

You're my river running high, run deep, run wild


Zdjęcie robione jakiś czas temu, z jakiegoś powodu o nich zapomniałam ;) Spódniczkę, naszyjnik oraz sweterek kupiłam na tegorocznej wyprzedaży, natomiast płaszcz ma już ładny staż w mojej szafie. Co roku przypominam sobie, że co jak co, ale klasyka nigdy nie wychodzi z mody :-) Dobrym przykładem jest też torebka, którą wyciągnęłam z szafy mojej mamy. Liczy sobie jakieś 20 lat i ciągle ma się świetnie :)



Płaszcz - H&M
Spódniczka - Stradivarius
Sweterek - Cubus
Naszyjnik - Tally Weijl
Buty - New Look
Torebka - Szafowe znalezisko ;)


PS: Jakość zdjęć wciąż jak z "kalkulatora" ale póki co, musi wystarczyć ;-) 





9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz , świetna fryzura ! Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała stylizacja, pasuje do piosenki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczka przepiękna - Twoja mama ma bardzo dobry gust! Ja też korzystam ze starszych rzeczy mojej mamy, lubię podkradać je z szafy na strychu. :) Fajne wyprzedażowe łupy udało Ci się zdobyć, spódniczka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo zgrabnie Ci w tej spódniczce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. znakomicie dobrane, świetna stylizacja

    zapraszam do siebie

    czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak parking przed Jantarem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka jest obłedna! Lubie takie zestawy <3

    OdpowiedzUsuń