poniedziałek, listopada 30, 2020

Kalendarz adwentowy 2020


Jeżeli jesteście tu ze mną już od jakiegoś czasu to wiecie, że co roku robię kalendarz adwentowy aby umilić domownikom czas oczekiwania na ten najważniejszy dzień w roku. 

Co roku zadanie staje się coraz trudniejsze bo zawsze staram się aby kalendarz był nieco inny, oryginalny. Zeszłoroczne możecie podejrzeć tutaj -> [2018] i tutaj -> [2019]

Tym razem postawiłam na "gotowiec" tzn. zamówiłam zestaw do stworzenia kalendarza adwentowego na allegro. Zestaw zawierał tekturowe domki, złote numerki oraz klamerki. Nie byłabym jednak sobą gdybym nieco nie podrasowała ich po swojemu ;) Do całej aranżacji dodałam zatem śnieg (wata), światełka, sztuczne choinki i piękne świąteczne plakaty. 





W samej idei kalendarza nic się nie zmieniło i wciąż nie uzupełniam go prezentami a raczej zadaniami i sposobami na zaangażowanie całej rodziny do radosnego oczekiwania na święta :) Co może być takim zadaniem? Niżej podam Wam przykładowe, które robiliśmy w ubiegłych latach i tym razem na pewno wiele się powtórzy :) 

1. Napisz list do św. Mikołaja

2. Ubierz choinkę

3. Idź na łyżwy

4. Przytul kogoś bliskiego

5. Upiecz świąteczne pierniczki

6. Wyślij kartki świąteczne do bliskich 

7. Zrób świąteczny seans filmowy

8. Odwiedź schronisko dla bezdomnych zwierząt

9. Przygotuj świąteczny obrazek

10. Wieczór gier planszowych

11. Powiedz bliskim coś miłego 

12. Ulep bałwana (zakładając, że spadnie śnieg ;))

13. Śpiewaj kolędę!

itp, itd. Część zadań jest taka sama co roku, np. 23 grudnia zadaniem jest przygotowanie ciasteczek i mleka dla świętego Mikołaja, a 24 grudnia oczekiwanie na Wigilię :) Nie wiem jak Wy ale ja naprawdę uwielbiam ten sposób na odliczanie do świąt i ku mojej radości nasz synek również wkręcił się w tę zabawę. Żaden inny miesiąc w roku tak bardzo nie ułatwia porannego wstawania ;) 

Domki - Allegro

Świąteczne plakaty - Bluebird Design

Choinki - Kik, Ikea, Jysk

Gwiazdki - Jula, Aliexpress

3 komentarze:

  1. jakie jest wasze zdanie na temat korzystania z usług firmy przeprowadzkowej? Warto czy nie bardzo? My z męzęm trafilismy ostatnio na ofertę tej firmy www.transportplus.pl/cennik/ i zastanawiamy się nad skorzystaniem z jej usług. Słyszałam na ich temat wiele pozytywnych opinii a cennik bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super, ale nie mam tyle miejsca na niego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © O-Caroline , Blogger