niedziela, 5 sierpnia 2012

I could stay lost in this moment forever

Tegoroczny dzień moich urodzin niespodziewanie okazał się być jednym z najpiękniejszych dni mojego życia. Na pewne, bardzo ważne pytanie odpowiedziałam absolutnie zdecydowane "tak!". Słowa nie opiszą uczuć, które towarzyszą takiemu przeżyciu, a piękne wspomnienia zachowam w sercu na zawsze :) Czuję, że rok 2013 przyniesie duże zmiany;-) 

Nie o tym jednak miałam pisać, a o zestawie, który miałam na sobie tego dnia. Na tę okazję (urodziny:)) wybrałam sukienkę, którą wcześniej nieco przerobiłam u krawcowej. Delikatne dodatki dopełniły całości. Muszę Wam jednak wyznać, że prezentowane niżej buty wg mnie nadają się tylko na krótkie dystane i nigdy nie zaryzykowałabym wyjścia w nich na całonocną imprezę :P Niemniej jednak są tak śliczne, że zakładam je od czasu do czasu i zawsze wtedy mam wrażenie jakbym ubierała pantofelki królewny z bajki;-) Zdecydowanie mają swój urok :-) 







Sukienka - lumpeks
Torebka - lumpeks (atmosphere)
Buty - Stradivarius


13 komentarzy:

  1. ciekawy post! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka + buty <3. Piosenkę uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta sukienka, niezłe perełki wynajdujesz w SH. W ogóle wyglądasz bardzo ładnie w tym zestawie. Brakuje mi tu tylko zdjęcia pierścionka ;) Raz jeszcze gratuluję zaręczyn i życzę szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza sukienka! ma bardzo fajny krój i sliczny wzór:) No i świetne buty! Rewelacja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetnie, że wszystko zapowiada się dobrze :)
    Bardzo ładna sukienka :)
    + Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/08/giveaway-do-wygrania-dowolna-para-butow.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka :* Zapraszam do mnie <3 http://mint-leopard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zaręczyn! Wszystkiego dobrego :)
    P.S. Dolina Charlotty to piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaręczyłaś się? łaał gratuluję! :):):) boże wszyscy dookoła będą się chajtać tylko nie ja :P a sukienka leży na Tobie idealnie, podrzuć adres krawcowej! :)

    OdpowiedzUsuń