piątek, grudnia 15, 2017

Coraz bliżej święta...


Za napisanie tego tekstu zabierałam się od początku grudnia, tymczasem na kalendarzu już piętnasty! Lepiej późno niż wcale prawda? Zresztą biorąc pod uwagę fakt, że nie każdy ma świątecznego bzika tak jak ja to być może okaże się, że zdjęcia ze świątecznym klimatem będą w sam raz właśnie teraz. Nie każdy, tak jak ja, dekoruje dom niemal równo z wybiciem północy pierwszego grudnia ;) Gdybym mogła, robiłabym to jeszcze w listopadzie ale napotykam pewien opór ze strony domowników (a właściwie jednego bo mój syn raczej nie miałby nic przeciwko;)). Co roku mam zakaz rozwieszania światełek i puszczania świątecznych piosenek wcześniej niż w grudniu a i tak próbuję ten klimat przemycić nieco wcześniej - jestem wręcz idealnym odbiorcą świątecznego szaleństwa, które zaczyna się w sklepach tuż po pierwszym listopada ;)

Mam kilka pomysłów na świąteczne wpisy i jeśli tylko czas mi pozwoli to postaram się je zrealizować. Pierwszy z nich to po prostu świąteczna odsłona naszego domu. Co prawda, zdjęcia robiłam na początku grudnia i przez ostatnie dwa tygodnie zdążyłam wprowadzić już nieco zmian ale te pokażę może później, a póki co... niecierpliwie czekam aż zagości u nas choinka!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © O-Caroline , Blogger