poniedziałek, czerwca 10, 2019

Lampa w stylu boho - Szybkie DIY


Hej, hej!
Często dostaję od Was różne wiadomości typu: skąd jest rzecz? x, czy gdzie kupiłaś rzecz y? Jednym z pytań, które powtarza się dość często to pytanie o lampę w salonie. Odpowiedź, mimo, że banalna, okazuje się jednak nieoczywista. Dziś krótki wpis, który (mam nadzieję) rozwieje wszystkie wątpliwości.

Historia mojej lampy jest tak prozaiczna, jak prozaiczna jest historia każdej niedoróbki budowlanej świata - lenistwo, oszczędność i szybka chęć zmian. Kiedy się wprowadzaliśmy do naszego domu, wszędzie szukaliśmy oszczędności i lampy były jedną z nich.

Początkowo w całym domu wisiały tanie, plastikowe lampy z Ikea, jednak szybko zaczęły mi przeszkadzać i przynajmniej w salonie chciałam je wymienić na coś ładniejszego lecz równie budżetowego.

Co zrobiłam? Użyłam czarnej oprawy do żarówki i ażurowego kosza. Obie rzeczy kupiłam w Ikea. Jedyne co należy zrobić, aby z tych dwóch rzeczy stworzyć niebanalną lampę to nawiercić kosz w samym środku denka i przez powstały otwór przepleść kabel od oprawki żarówki. Nic więcej, naprawdę :)



PS: Dlaczego lampa wisi w taki a nie inny sposób? Bo początkowo w miejscu dzisiejszego stolika kawowego stał stół i był nieco bliżej ściany. trochę mi nie pasowało rozmieszczenie tej lampy na suficie więc przepięłam ją w inne miejsce, proste prawda? ;) Czasami najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze.






19 komentarzy:

  1. Przepiękna ta lampa, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny wystrój gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna lampka, ale i cała aranżacja niezgorsza, jaki to styl? Skandynawski? Ostatnio o różnych stylach w aranżacji wnętrz czytałem fajny artykuł na blogu ( http://blog.modnydom24.pl/ ). Jak sądzisz, czy te dzisiejsze trendy są raczej trwałe, czy za 2-4 lata kolejne przemeblowanie? Raczej nie generalny remont, na to zbyt wcześnie.....

    OdpowiedzUsuń
  4. To na prawdę świetny pomysł, wyszło bardzo fajnie i co najważniejsze, niskim kosztem. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity efekt końcowy. Lampa prezentuje się przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam podobną lampę ze sklepu. Wykonanie Twojej lampy bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam styl boho. Przepiękna lampa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to nie umiałabym być tak kreatywna, więc mi pozostają takie https://www.interblue.pl/ sklepy i nic więcej. Ogólnie mam wrażenie, że rzadko miewam przebłyski geniuszu, a jak widać, inni mogą je mieć częściej. Świetna sprawa, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie sama lampa jest niezwykle ładna i muszę przyznać, że jeśli chodzi o mnie to ja preferuję oświetlenie typu LED. Właśnie dlatego zdecydowałam się na takie lampy w domu. Nawet czytałam o tym na stronie https://domhobby.pl/oswietlenie-led-w-domu-i-nie-tylko/ i jak widać jest to popularne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dobrą sprawę sprawne i dobre oświetlenie jest niezwykle ważną sprawą i ja jestem aktualnie zwolennikiem wykorzystywania taśm LED. Tym bardziej, że jak z każdym oświetleniem mogą pojawić się problemy. Doskonale opisano to zostało w https://sklep.neonica.pl/dlaczego-tasma-led-slabo-swieci i muszę przyznać, że mi ta wiedza się przydaje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © O-Caroline , Blogger