środa, grudnia 11, 2019

Pomysł na świąteczny upominek DIY


Jeżeli szukacie inspiracji na pomysł jak przygotować łatwy i efektowny upominek DIY to dobrze trafiliście ;) W końcu grudzień w pełni, a jak wiadomo w tym miesiącu okazji do obdarowywania nie brakuje :) 

Fani serialu Przyjaciele na pewno pamiętają scenę w której podczas Wigilii, główni bohaterowie wymieniają się uwagami na temat tego ile kto dał dozorcy w prezencie świątecznym na co Monica informuje, że w tym roku, wspólnie z Rachel postanowiły zamiast pieniędzy podarować ciasteczka - one mówią, że Ci zależy!

Powiem Wam, że przygotowując te upominki na 6 grudnia dokładnie ten fragment odtwarzał się w mojej głowie ;) bo moim zdaniem ciasteczka naprawdę to mówią! To moja propozycja :D

Ciastka robiłam z tego przepisu -> [Klik!] (swoją drogą genialny blog, przepisy zawsze wychodzą :D)

Nie zdążyłam zrobić sensownych zdjęć ciastek bo na pomysł tego wpisu wpadłam, kiedy już wszystko zapakowałam ;) Ciasteczka trafiły do świątecznych, papierowych torebeczek (kupiłam w KiK), a te ozdobiłam żywymi gałązkami jodły i bilecikami. Takie proste upominki można przygotować bardzo szybko i obdarować nimi najbliższych, znajomych lub współpracowników. 
Mały gest, a jaki pozytywny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © O-Caroline , Blogger