niedziela, marca 22, 2020

Wielkanocne nakrycie stołu


Obiecałam post z wielkanocną aranżacją stołu? Obiecałam. No i jest! Przyznam, że przygotowując te zdjęcia miałam dużo frajdy. Było to doskonałą odskocznią od obecnej sytuacji w kraju i na świecie. W tej trudnej dla nas wszystkich rzeczywistości potrzebujemy się nieco oderwać, odciąć. Spokój nas uratuje. Spokój i uśmiech :) Też tak uważacie?

Wracając do stołu... W tym roku (zakładając, że Wielkanoc się odbędzie?) przygotowuję śniadanie wielkanocne dla całej rodziny. Pierwszy raz! Chciałam przystroić stół w sposób stylowy ale raczej klasyczny. Nie widzi mi się wymieniać wszystkich dekoracji co sezon, a połączenie bieli i złota wydało mi się najbardziej uniwersalne i ponadczasowe. Ja dodałam podkładki z trawy morskiej, plaster brzozy i trochę ususzonych traw, nadając stylizacji nieco klimatu boho. Można równie dobrze pójść w złote dodatki, elegancki obrus i uzyskać efekt glamour lub użyć pastelowych naczyń i podkładek dla nieco wiosennego i świeżego looku. Możliwości jest wiele!

Jak pisałam, ja postawiłam na klasykę z lekką nutką stylu boho. Tak mi ostatnio w duszy gra :) Homla ma obecnie świetną kolekcję i większość dekoracji pochodzi właśnie z tego sklepu (wszystkie produkty bez problemu znajdziecie online! [KLIK!] ). Moje serce szczególnie skradł szmaciany królik, a zdradzę Wam, że jest dostępny także w wersji żeńskiej :) Biała zastawa, złote i naturalne dodatki + szkło - to mój pomysł na wielkanocne dekoracje. Wydaje mi się, że wyszło całkiem nieźle?

Jak Wam się podoba?










5 komentarzy:

Copyright © O-Caroline , Blogger