poniedziałek, stycznia 01, 2024

Sylwestrowe nakrycie stołu


Proszę nie regulować odbiorników - to naprawdę jest nowy post - pierwszy od… trzech lat. 


Nie wiem czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda ale ja postanowiłam spróbować reaktywować bloga :) 
Na pierwszy ogień wrzucam wczorajszą dekorację stołu - może przyda się jako inspiracja na karnawał albo na przyszły rok :) 



Dekoracja jest prosta i efektowna. Użyłam wysokich świeczników w złotym kolorze (dwa różne zestawy, dla urozmaicenia), imprezowych czapeczek oraz bombek w kształcie kul dyskotekowych (kupiłam je w Auchan). Przestrzeń pomiędzy nimi wypełniłam serpentynami w złotym i srebrnym kolorze, a na koniec dodałam światełka na druciku. 
 
 


Jeśli tak jak ja nie macie podtalerzy, a marzy Wam się efektowne nakrycie stołu - użyjcie… okrągłych podkładek pod tort :) o wiele tańsze rozwiązanie i wydaje mi się, że równie ładne ;) 





Życzę wszystkim pomyślności na nowy rok, a sobie wytrwałości i systematyczności w rozwijaniu tego miejsca ❤️✨
 

1 komentarz:

Copyright © O-Caroline , Blogger