środa, grudnia 23, 2020

Świąteczne nakrycie stołu - 2020


Lepiej późno niż wcale!
Jak co roku przedstawiam Wam świąteczną aranżację stołu. Może najpierw kilka słów o samym stole bo nareszcie doczekaliśmy się nowego. Jest dębowy, prosty w formie ale wykonany z niezwykłą starannością. Marzył mi się taki już od dłuższego czasu. Zdecydowałam się też na inny kształt bo po wielu latach użytkowania okrągłego stołu stwierdziłam, że prostokątny będzie w naszym przypadku bardziej praktyczny. 

Wracając do aranżacji - w tym roku postawiłam na prostotę. Aby podkreślić dębowy blat zdecydowałam, że nie będę go zakrywała obrusem. Położyłam jedynie serwetę w przepiękny, świąteczny wzór. Podkładki z naturalnych materiałów + biała zastawa sprawdzają się praktycznie w każdej stylizacji. Dla urozmaicenia na każde nakrycie dodałam mini wianuszek z gałązek jodły + małych kokardek.
Złote sztućce i moje nieśmiertelne białe świeczniki dopełniają całości.
Jak się Wam podoba? 












Stół -
Beliani (na hasło igkarolina macie 10% zniżki!)
Serweta, sztućce - Homla
Zastawa, świeczniki, świecąca gwiazda - Ikea
Krzesła - Iamfy

12 komentarzy:

  1. Przepiękne, niczym z amerykańskiego filmu :D

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  2. Już niedługo znowu święta więc można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kreatywne projekty. Mój salon, sypialnia, kuchnia i w sumie wszystko co się da jest zawsze też pięknie ozdobione na święta, a te już niedługo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyście planowali przeprowadzkę to szczerze polecam usługi tej firmy gdańsk przeprowadzki. Miałam okazję współpracować z nią jakiś czas temu i jestem bardzo zadowolona. Z ich pomoca przeprowadzka przebiega bardzo sprawnie i bez stresu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od siebie mogę polecić ubezpieczeniagrabowski.pl/. Zapoznaj się z ofertą tej firmy. Myślę, że każdy dorosły człowiek powinien zadbac o odpowiednie ubezpieczenie. W życiu róznie bywa i lepiej się zabezpieczyć. ten rok mnie o tym przekonał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis! Można znaleźć u Ciebie masę inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dekoracje, też bym chciała żeby mój dom tak wyglądał na święta! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis genialny, bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze co kojarzy nam się ze świętami to przede wszystkim pyszne jedzenie! Gdy brakuje nam czasu lub chcemy oddać organizacje imprez okolicznościowych Lubin w dobre ręcę warto postawić na wsparcie- Restauracji Roy. Kompleksowa usługa, pyszne jedzenie, a co za tym idzie zadowoleni goście!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © O-Caroline , Blogger